Koder na wspomagaczach

Widziałam kilka prezentacji gdzie zachwycano się wspomagaczami takimi jak Resharper.
Postanowiłam sprawdzić na własnej skórze. Resharper ze względu na reklamę środowiskową oraz CodeRush ze względu na używanie DevExpressowych kontrolek.
Pobrały się wersje demo, zainstalowały. Być może to są fajne narzędzia, z wszelkich prezentacji można się dowiedzieć o ich tysiącu możliwości ... Ale nie oszukujmy się narzędzia nie są darmowe a ilość opcji powoduje że większość czasu w którym demo jest aktywne trzeba by poświęcić na zapoznanie się ze skrótami.
W dodatku VS2010 też wprowadza pod tym względem troszkę udogodnień jak moje ulubione wyszukiwanie po wielbłądzich garbach.
Projekt zarzuciłam.
Ostatnio jednak wpadłam przypadkiem na telerikową betę JustCode. Bety są darmowe ;)

Być może nie jest to mega rozbudowane narzędzie - ale dlatego odrzuciłam poprzednie. Opcji nie ma wiele: wielbłądzie wyszukiwanie, zaznaczanie użyć zmiennej, skakanie (moje ulubione ostatnio skakanie interfejs - implementacja).
Jak na bete narzędzie jest całkiem sprytne, jak do tej pory jeszcze się nie pomyliło znajdując za to błędny np niezamkniętych znaczników html w projekcie ASP. Przy okazji nie jest aż tak pamięciożerne a i nie zakłóca zwyczajnej pracy.

Warto spojrzeć i tylko czekać aż telerik zrobi jakaś fajną promocje powiązana z MSDN ;) Update: z wersją 2010Q1 beta zmieniła się w wersje płatną. Coż biorąc pod uwagę to że firmy nie inwestują w takie narzędzia bo i po co 200$ jest poza zasięgiem, szczególnie biorąc pod uwagę ceny resharpera.

Komentarze

  1. Problem zacznie się w momencie, kiedy ten sofcik wyjdzie z fazy Beta i wejdzie w fazę Zapłać. Dlatego zdecydowanie bardziej przydatne byłoby porównanie podstawowych funkcji wspomnianych trzech narzędzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty